snow!

nu har jag jobbat mer än 3 sidor matte, nu får de fan räcka! men de går ju bra när man väl kommer på hur man gör, då flyteer de på bra:D

anna ringde och fuskade lite, hon frågade vart dagboken var, hehe, jag sa vart den var, så vi får väll hoppas att hon hittar den då:)

allså seriöst igår vär vi var i laver SNÖADE DE! så är de om man bor längst upp i norr. men seriöst de är september! och om de lika så ska snöa kan de väll vara mycke, så man af kan köra skoter! ;>

(jag och lisa för några år sen)
bara för att vi har världnes "coolaste" elan som man kör fast med så fort man ska vända!
tur de finns fler att välja mellan, typ bruno(Y)! ;D haha, annars hade jag typ dött:p



( kass bild)  winter at home:) ser ni bastun där nere, när man bastar går man upp på taket & sen hoppar man ner i snön nerför slänten på andra sidan, de är skit kul, men kallt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0