jag & kisse myser:)

jag och kissen ligger & myser i min säng nu, men den har typ sovit hela dan idag så den är lite wild and crazy nu, far runt & busar med allt, nu med stolen & min hand:) förrut när jag gjorde läxa tog hon pennan med  munnen när jag skrev!:D

blir nog så att jag blir hemma imorgon igen, jag fick tydliga order av emma & elise! dom sa: du måste ju vara hemma, du får inte komma till skolan, du blir bara värre! ;p haha! ja, mitt huvud höll jävlat på att sprängas på matten, och tog panodil men de hjälpte inte ett skit, men de blir nog bättre snart:D


den ska sova med mig inatt, vi får se hur de går, är inte katter nattsjur? ;D hehe, just like me;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0