kom nyss hem..

..från skolan, alla mina jordgubbar & pumpor har dött på farmville, nooo! ;p haha, så lejd!

vi hade hembaat sista 2 timmarna, jag var med jobi;) vi bakade massa gott, och hör häpna, jag misslyckades inte med nå den här gången! tror jag iaf:) hehe
emma fick vara med "majsam" (heter han så?) fubbo henne alltså,hehe, hon lät vara grymt irriterad på han hela tiden, och jag love de är inte kul, stackars han! :D

imorgon ska jag & hanna på nå elevrådskongress hela dagen i kummenhuset, då missar vi provet. sen ska vi ta kort med elevrådat, orkar då inte fixa mig nå märkvärdigt! ;p
sen tvingade molle mig att gå på nån jävla utbildning hela onsdagen också, men jag vägra! för då har vi 2 stoora prov, som jag verkligen inte få missa! ;p


kass bild, men de är iaf en smiley som vart av äggen nä jag gjorde en kaka:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0