maja says fuck off..

..för läxor & prov! fyfan säger jag bara.. jag hatar att plugga, de är såå grymt tråigt, då är man i skolan hela dagen och pluggar, sen de första man gör när man kommer hem är att plugga. kul?! noope! läxor & prov borde förbjudas! jag vet att de lönar sig i slutändan, men orkar inte tänka så just nu;)

haha, så deprimerad jag låter, okej, så hemskt är de inte, men nästan! ska ta & göra so, svenska & kanske matte nu. sen vänta på att emma ska ringa, de kan ju ta sin "lilla" tid, hmm:D <3



bara för att jag har dom mest börja, tjocka, korta , missbildade, fula, konstiga, lejda fingrarna i hela världen!
(och grymt äckliga naglar nu:s )
kolla in mina vackra auotografer, fån mina största idoler, emma, anna & elise:) <33

nu pluggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0