scary no.2!

ja, vi har somsagt vart ute & spia, de vart läskigare än vad vi hoppats på! :S
då var vi och spia lite överallt, men alla sov typ.. sen for vi till ett hus där de typ var fest, också ser vi hur de kommer en bil, så vi gömmer ju oss, emma la sig i diket & trodde att dom inte skulle se hon.. så dom bromsa in & vände, vi fick panik, och sprang nerför en skit brant backe, jag skrapa typ upp knät, sen sprang vi långt ut på åkern. där satt vi i typ 10 minuter. för vi hade ju lämnat cykeln vid huset där dom var.

så då gick vi dit och gick precis upp på vägen & skulle hämta den, då kommer alla ut & sitter på framsidan på altanen, så vi kunde ju inte ta cykeln då. men dom gick ju aldrig, så jag gick fram & tog den, sen cyklade vi snabbt hem! vi log säkert i diket i typ 20 min:p jag vet inte om de ´var samma bil som tidigare idag, men dev ar också en vit volvo..

haha, scary day i påle lixsom;)
nu är vi grymt trötta, så god natt! ♥


mysemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0