scary! :S

de var typ läskig, då var vi ute & gick med izzy. också kör de förbi en bil, och dom som var där i vinkade, så vi gjorde ju vi också de, jag trodde typ att de var emmas bror, men de var de ju inte!
sen vänder dom & kör förbi en gång till, sen gör dom så igen! då stannar dom och börjar prata med oss, de var två killar!

såshär löd konversationen! :p :

han: hej, bor ni här i påle? ( han typ stammade eller nå, var typ närvös:S)
maja: jao
han: okej, vi bor i backträskt!
maja: okej
han: hur gammla är nidå?
maja: 14
emma: nidå?
han: 20!
andra killen: jag är 18  ( lite flörtigt;S)
vi: okej!
(sen försökte han typ öppna dörren, men den  var låst, så han sket i de)
han: söt hund!
vi: mm..


sen gick vi, fan så läskigt asså, dom var typ 6 år äldre än oss, och flörtade typ:S
vi var typ rädda för att dom skulle komma tbx igen, vi skulle ju typ bli väldtagna! ;S haha, okej, kanske inte, men ändå!:p


made by: emma and maja! jag har gjort emma & hon mig, gulligt va!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0