stallet

sorry för dålig uppdatering, men har vart med anna banana hela dagen:)

vi for till stallet direkt efter skolan, och där aprag apache runt runt ocks håller anna i en sån där lång lina också satt jag på, då utan sadel, och jag är ju som verkligen inte bra på sånt, så jag hoppade runt lite hur som helst, jag höll på att rammla av en gång, mrn jag klarade mig! :D sen gick vi hem. så mötte vi "spionena" julia, hanna, hanna  emma, dom var somsagt och spia så vi pratade lite med dom:) när vi gick där såg vi bara nå folk som cykla, innan vi visste att de vardom, så jag sa: vafan är de där för små gansgsters?! och anna sa: de är typ 5:or, eller vad hon då sa, haha, så kul när de sen visade sig att de var dom;D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0