förkyld..

igår hämta dima och hans föräldrar upp mig, han körde ju:D sen gick vi till hanna där hon anna och emil var nästan direkt vi kom fram, där var vi ett tag och såg film och så;) sen gick vi hem och såg på film, dima fick agera doktor hela kvällen=) vaknade före 4 på morgonen av att jag höll på att hosta mig själv till döds och dränka mig i mitt egna snor... niiice! så jag gick upp och halsa i mig hans hosmedecin och tömde nässprayen! hahah, sen tog de nån timma innan jag somna om, och på morgonen var de inte bättre, ont i halsen å skallan också, så jag stanna kvar och han drog till skolan. Så låg själv och såg film och så, sen kom han när han slutade=)

nu är jag hemma iaf och ska ta en varm dusch, och dricka varm saft:) hehee, smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0