grattis!

igår efter skolan for jag & gymma en timme typ, sen så gick jag å mamma på byn ett tag  å käka å sånt, sen på utv samtal, gick himlarns bra faktiskt.. trodde fler skulle säga att jag prata för mycket..
sen for jag till dmitri, sen forvi till kb å var där ett tag, sen senare på kvällen for vi och våldgäsa hanna ett tag, vi gick hem typ kvart över 11, sen la vi oss och såg a walk to remember! :)

och idag fyller dima 17 år! :D:D ggratttiiiiss ♥♥ 





så ikväll ska väll jag, anna och hanna dit å gratta han och så:) sen sover jag nog hos ansipansipung;) hehe

bara jag och lisa hemma, så jag måste laga mat..... blir nog.... hamburgare!! kan inte göra så mycket annat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0