gula faran is the shit.......

... hmmm.... nje!
är nyss hemkommen efter en skotertur.. AAAAAJJJJ is all i can say;) har så gudförbannat ont i ryggen, skoterfan kan ju itne ha dämpare, och om den har de måste dom vara trasiga eller nå, fysatan!

nemen, for efter 10 och körde till bron, där jag vänta på hanna. sen körde vi till snåbäcks, där åt vi lite å så.
sen följde axel också for vi och körde lite överallt, efter leder, åktrar, uppför berg, till tvärån, sen tbx å äta, sen iväg igen uppför nå annat berg. Vi försökte först OSPÅRAT uppför, vilket vi sen insåg inte varen så bra idé.
påvägen ner körde hanna in i "ett antal" träd, så de var bara fram med yxan:) haha, vi kom däifrån gode snabbt ändå, fast då fastna de en kvist i mattan, så hon fasta sen eller nå, fata inte eftersom jag la mig på skoten å vila lite medans dom slet, mohaha!

jag har faktiskt inte kört fast mycket alls:o bara tippat en hel del;) hade ju gula faran foerfaen! en gång tippa jag in i ett tjockt stort träd..

sen åkte hanna med mig hem därifån. dom hade förstört leden där för dom högg träd å så, då skulla jag uppför en stor plogkarm, och jäklar va vi hoppa, jag och hanna flög av, jag landa i hennes kvä typ, hon vred knät.

nu ska jag typ.. duscha, lägga mig och försöka massera min egna rygg:) tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0