mondayy

tjohO!
igår följde jag ju dima å gymma, fast jag gjorde inte allt för mycket fysiskt, kolla mest på! hehe, sen var vi på folkan ett tag sen for vi hem till mig. på kvällen fick vi för oss att fara ut på älven och pimpla, men ojojojoj vad vatten de var, för varje steg man tog gick ju den tunna isen ovanför sönder och man stod i typ dm högt vatten, vi satt där ett tag, men ingen firre inte. sen på kvällen kring 9 kanske? kom anna och hanna, fast då satt vi då inne och kolla på tv och skratta åt lejda videor på youtube!
sen efter ett tag for anna & hanna, och vi la oss och såg film åså=))
idag har de inte hänt så mychee, pumpa mina extrem muskler på gymmet.....
kring 6 blir de att gå ut och gå med hanna och dima, tkr synd om han.. jag och hanna är ju lite som vi är om man säger så..;) heheh, rumpövningar mitt på vägen å allt!   that´s cooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0