otränad?

som fan!
aaaaajjjjjjj....

har sovit dåligt inatt pågrug av all rygg och träningsvärk. vanknade av att jag fick ett sms av hanna som löd såhär: MAJA JAG TAR MIG INTE UR SÄNGEN! JAG HAR SÅ ONT I KROPEEN. OCKSÅ NÄR JAG VÄNDE MIG SÅ KNAKADE!
sen har vi smsat varandra om våra smärtor, och pratat i telefon om dom.. haha!
jag är fan stelare än en 90 åring, mamma har fått servera mig med värktabletter medans jag har legat orörlig på soffan! har fan träningsvärk i varenda muskel på kroppen och ont som FAN i ryggen efter alla krascher och GUPPIGA leder! men that´s liiife;)

idag händer nog inte mycket, inte skoter iaf:(
ne.. lägg sig på soffan nu igen då.. och ursäkata mit extremt ointressant kröjmar inlägg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0