shopping

har inte bloggat på evigheter jag vet..

har iallafall varit i öjebyn hos dima från lördag till söndag, sen hämta hanna å dom upp mig för dom var i pite;)
så då for vi till hon och hämta täckisar å så, sen gick jag hon och anna till min farbror där de var massa folk som sola å grilla å så, vi tog då två av våra skotrar och körde hem.  sen gjorde jag en titanic 2, även kallad arctic 2, körde nämlingen in i ett "isberg" skidan gick nästan sönder..

sen på kvällen satt vi i timringen och sen basta vi;) sen sleepa dom här.
sen for jag till hanna dagen efter, var där all say long, på kvällen tog vi en promenix och våldgästa nilsy och vi hade extremt snygga mössor, vurtbarnets fars;) sen idag har vi vart i piteå och shoppat. jonte och dima träffade vi också ett tag men dom pallade inte att gå på stan länge, så dom for hem;D

jag köpte:

* svarta jeans leggings VILA
* Ljusa jeans cubus
* Somrig tröja cubus
* midjebälte H&M
* 3 spettstrosor gina tricot

mat å blizzer såklart!

imorgon blir de upp tidigt, för då kommer dima=)


Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Ta¨ck,jag ville bara fråga =)

2010-04-07 @ 16:12:28
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0