sista skojterturen=(

idag vaknade jag kring 10, väckte emma som sa att hon skulle upp 8 för att vända tbx dygnet, men redan när hos sa de visste jag att de inte skulle funka, och så rätt jag hade:) vi gick ut i sooolen, man kan ju inte annat än att älska såna här dagar!
sen hittade jag min far liggandes och solades på en mjöjkärra, utbrasti  skratt, sen tvingade jag med han på en skotertur eftersom emma skulle hem. så jag pappa och lisa tog 2 skotrar och for=) och saaatan vad vatten de är på älven alltså, jag och pappa tävlade, han hade ju den snabbare skoter, men hörde allt om han flera gånger. och ibland hamna man ju bakom, då blir man blöt eftersom de bara spruuuta vatten och små isbitar när man kör, han körde ju som zic-zac över älven å leket:D sen körde vi upp på typ asplövberget och runt lite. men nu står skotrarna parkerade:( :( :( buuhuuu!!!!!!!!!!!!!!!
aja, nu ska jag ut i solen och få mer fräknar..:@    sen ska jag å gymma med dima, sen är vi nog på byn ett tag, sen hem till mig å sleepar här!  ojoj, hur ska de gå att träna, minns fan inte sist jag gjorde de, och allt jag har ätit senaste tiden..:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0