stan

idag när jag kom hem från skolan gjorde jag inte nå, sen kom mamma kring halv 3 och sa att vi skulle till stan (piteå) och shoppa:D vi hann ju inte så mycket men ändå lite! =) gick också till busstationen och sa hejdå till dima som for till skellefteå;)
jag fick:
♦ Skinnjacka från cubus
♦ Mjukisbyxor Stuf från team sportia
♦ 2 par skor från din sko, svarta tyg skor, och vita låga "converse"
♦ Lång tröja gina tricot
nu har jag gjort idrottsuppvärmningen som jag idag fick veta att jag skulle hålla imorgon med Abraham!!!! snälla nån.. när hade hon tänkt att jag skulle hinna träffa han och planera nå sånt, dessutom är han inte på alla lektioner och man hinner ju inte ens på lektionerna... så de kommer helt enkelt gå åt helvetee!!!! aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0