studsmatta

idag mår jag lite bättre, bara jävligt förkyld å snorig och ont i halsen, men de är på bättringsvägen i think=)
på förmiddan gick jag och lisa ut och satte på studsmattan, vilket somrigttäcken! :D sen så stekte jag pappa och lisa hamburkare ute och så, sen la vi oss på studsmattan och vila och sola, då börja pappa prata igen om hans planer på att bygga en 10 meter hög solterass med en stuga;)

sjukt härligt och varmt ute idag! :)  senare ska jag till dima, han skulle nog köra bil, han övningskör ju, frågan är ju om jag törs åka med han.. men tror nog jag vågar de:)
en gammmal bild på mig och lisa, ojojoj, att vi har haft studsmattan så länge..:o hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0