sunshine

så härligt väder! :D:D:D i loove it!
jag gick ut på en promenad på älven, fuck så jobbit, man sjönk ju som för varje steg. sen så har jag suttit ute på baksidan vid eldstaden och grillat korv, solat och bara myst! :D ibland älskar jag verkligen att bo här, som såna här dagar;) försökte dra igång skotern, men lyckades tyvärr inte, klen som man är så får jag bara igång 800:an när den är varm.. haha! ;>  it sucks..
så de är ju bara att hoppas på att man får nå färg då. vilket jag inte lär få. Bara massa fräknar.......

Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Du majja,jag har en liten fråga till dej. Får jag ha dej och din blogg på min länklista?

2010-04-06 @ 11:03:26
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0