torsdag

igår firade vi ju emma å de:) sen på kvällen typ kring 9 for jag emma och anna s ut och körde skoter & tolka, himla skojsigt.  sen när jag och emma for själv på en sista runda körde vi fast i flera meter snö, de var inte så konstigt att vi inte kom nånstanns när vi försökte komma lös, för mattan snurra inte ens.. de var så hårt packad snö:p  vi ringde andres så han fick komma & hjälpa oss. sen gick vi och la oss, såg lite film jag somna före 12, pratade i sömnen har emma berättat, att hon låg helt själv och höll på att skratta sig till döds. sen väckte emma mig halv 1 idag, så har sovit i över 12 & en halv 12;o sköönt! :)
nu kom jag typ nyss hem, hoppas på bättre skojter väder till imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

eeh, själv? hon kontaktade mig :O och berättade den förödande nyheten

2010-04-01 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0