steeek på taaaket

idag har vi varit ute i solen och stekt hamburgare, solat och bara myst;)
riktigt härligt! yepp, sen såg vi att daddy klättra upp på hus-taket med en madrass och la sig, så jag och emma gjorde samma sak. men sen försvann ju solen bakom träden, så då fick pappa för sig att skotta av ett annat högre tag, så då gjorde han de, och la sig. Pappa hade ju tagit stegen så jag och emma var tvungen att hoppa ner från taket, jag kan säga att jag vart jävlat levande begravd! de enda som stack upp var skallen, jag fick panik, och hade ju förfan bara mjukisbraller å t-shirt, de skärde ju som på armarna..
sen berättade pappa att han helt seriöst hade planer på att bygga en 10-15 m hög solterass med typ husvagn eller en stuga på, där man kan sola, då har man ju sol mycket längre! ;) ja.. hans fantasi är inte att leka med.. haha! =)
här kommer lite granna bilder från dagen!
steeek on the roof!
daddyy
sen börja pappa kasta snöbollar på en stackars ekorre..
.. och skotta ner massa snö på min övningskörnings bil!
the master på taket..;)
superwoman
kaaallt
men vacker..
nu ringde anna och hanna och undra om vi ville följa till kanis och grilla och åka madrass, så vi drar kanske dit om vi har skjuts då! =) tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0