dubbis!

igår for vi ju då till hanna;) vi gjorde inte så mycket, tog det luungt! :D vi hade en period är vi låg i en hög på sängen och tog ICKE VACKRA KORT! haha, utansmink, flottigthår,myskläder, osv, näärbilder. och oj vilka gooda skratt vi fick oss, dubbelhaket, ohyes! :Dhahahah, ojojoj:D

sen när vi skulle sova såg vi mr. bean som vanligt, han är himlarns grymQ min största idol=)
jag for från hanna före 11, för hon skulle på fotbollsträning, jag och mamma skulle på gudstjänst, men de var inte förrens 4. man måste ju fara på 10 gudstjänster, ojojoj.. inte det roligaste som finns om man säger så:p

men nu frågade mina päron mig om jag ville följa ut, vet inte vad vi ska göra;D haha;) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0