fettisdag!

idag har jag varit med emma hela dagen=) efter skolan gick vi förbi där vi ska praoa och fråga vilka tider och så;>
sen for vi hem, och vi har inte gjort så mycke, kollar på massa gamla bilder, från b.la när jag var liten, haha! mycket sött alltså;)

idag är de ju fettisdag, min favvodag på heela året, skämt åsido:D men en semla har jag då ätit, och de var gott. förr hatade jag semlor.. men när jag var liten åt jag typ inget alls, inte matk, eller fika eller så;o så jag sa till emma: jag tar ju som igen de jag missa när jag var mindre och knappt åt nå, så de är därför jag äter så mycke nu! hahaha, men vafan, mat är ju gott:D jase, så kan de va!

emma for gode nyss och jag har precis duschat! nu.. ska jag lägga mig i min exrtemt gooosiga sääng å kolla på nån film=)

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0