fotomodell? HAHAH, de går ju å diskutera!

igr for jag och vurti och solade efter skolan, hennes solarium kunde inte klockan så hon fick massa med gratis minutrar! ;o sen så for vi hem till hon, packade lite å så, nilsfiskfoarfan dödade mig ett X antal ggr! men jag överlevde allt! ;>

se for vi till hennes dady och lämna hennes feta resväskor, sen for vi å köpte candy sen hem till mig!
sen gjhorde vi inte så mycke, lejda oss, åt mat, candy, såg film. osv..
vi somna kring 10 till föräldrafällan båda tv, sen vakna vi när den var slut. lyckat ohhjaa;)
sen fixa vi gossängarna och la oss och sg från andra sidan, vurtbarn somna jag var rädd, jag dög osv..

hanna tror nu att hon kan bli en fotomodell för att min extremt "smarta" far påstod de. det är inte som de lter, men han menade på att hon var så lång..och inte jag! ;o kul ens? hanna som fotomodell, de var årets skämt! ojojoj, måste ta ett serius talk with my daaaddie!


hanna när hon är fotomodell, ändå snyggare än vad hon är nu! :D


hanna i nuläget, bilden ovanför var fan hetare! :)

okey vurti, nu ska jag vara snäll;) du var ju ändå lite söt där ändå! :D

hejdå niggaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0