handlat!

hej!

idag efter skolan for jag anna och hanna och handlade mat och sånt till kåbalis! =)

sen for jag och hanna hem till hon, vi dampade loss lite som vanligt och så, sen lagade jag mat medans vurtbarn diskade, eller hon kanske hjälpte till lite, men de behöver man ju inte säga. hon tycke nog jag var dåligt på de, och nej, snitslarna(kan ej stava) vart inte brända och riset kokade inte över! :o

maja: de är säkert gott med beá till hejn! :D

hanna: men jag tror inte vi har de.

maja: jå, men jag har för mig att jag har serr beásås nån stanns, men om de var här eller på konsum, de vet jag inte! :p

haha, det visade sig att det vawr på konsum jagh ade sett de.. vi fick oss sett gott skratt iaf;)

sen for vi på gudstjänst och sen på nå KU och ficka semlor.. nu har  duschat och packat lite. hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0