inget vettigt!

nu sitter jag här och tänkte få klart matte och so, men satan så tråkigt! så vi får ju helt enkelt se hur de går med den saken! ;) hehe!

idag fick vi veta grupprovet på satsdelar som vi ahde förra veckan, vi fick 99 p, av 105, de vi var nöjda, näst bäst i klassen ju;)

pappii skottar, kanske jag ska springa ut å vinka att han ska stanna så jag får åka traktor, som bär jag var liten. haha, men nej! de tror jag inte, de är ju inte så jävla intressant att åka traktor, bara i skopan! :D

imorgon ska jag nog till hanni efter skolan å sleepa over there för vi ska nog ha sovmorgon på torsdag, då blir de som enklast då, eftrsom jag tror mina parents jobbar:p

hejdå:D  har fan åssit å skriva ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0