kåbban bilder

tjoho!

idag på skolan har det inte hänt så mycket alls, en välldigt slapp dag, inte så mycke jobb och sånt, de gillar vi! :D

sen på profilen gymmade jag och julia, fastvi cyklade och sprang på band bara, de var gode så jobbigt! ;p
snart ska jag också ut och gå med hanna, hon ville att ag skulle följa hon, så går och möter hon:D

här kommer lite bilder från kåbdalis, men de är inte så många, eftersom jag ine tog så många, glömde bort:o


ansi=)

hansi=)



sittiftar, skojsigt!

 ♥ ♥ ♥     i liften ju! ;)

tagen från liften

jag dukar ju som fint! :D

hanna lagat maaat:Dsn

♥  ♥  ♥

ja, det fick ni lite bilder, jag vetatt ni är avundsjuka! haha, nämen, kolla så härligt detser ut! och de var de också, strålande sool:)

hade ju som tänkt ladda upp filmen i sittliften men de vart inget ljud när jag hede in den på datorn;o knasigt!

Kommentarer
Postat av: Emma

näää majsi nu blir jag nästan sur! DU måste ju ha hjälm när du åker!

2010-02-15 @ 18:24:47
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0