kniiip

..vacker rubrik!!

kom gode nyss hem efter en liten kvällspromenad med hanna=) jag gick till typ reningsvärket, där vi möttes, där  stanna vi och prata lite och så, jag vart våldtagen av hon också ett par gånger.. men det är inget ovanligt!

sen så fick vi för oss nå och la oss mitt på en jävla väg där vid reningsvärket och gjorde knip-stjärt övningar. så man får fast röv ju! :D så de ser ju som ut som att man ligger och typ luftjuckar? haha! också kom de ju massa bilar, jag gömde mig så gott det gick.. slängde mig typ;D haha, sen gick hon hem till sig, och jag till mig.
nu har jag precis duschat och så, nu ser  jag du är vad du äter.

hade bra, hejs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0