leka i snön

idag efter skolan for jag till nominen=) när vi kom ut var ju lilleman(izzy) ute så då passa vi på att leka lite med han;) de är ju grym kul att leka i snön när jag tänker efter, haha!
leken gick ut på att jag satt på ett "träd" som stack ut ur snöhögen sen satt emma nedanför den, sen så kastar man en snöboll mellan varandra, och izzy springer ju och jagar den, så om man appar den så äter han ju upp den, och de gällde ju att emma kasta bra så jag inte ramla ner från stocken, hehe!





sen så bakade vi VÄÄÄRLDENS godas kladdkaka, ni anar inte så god den var! ojojoj, vi år ju då en hel del av den;) sen så har ci nött guitar hero hela dagen, har inte spelat de se typ somras eller höstas;o
sen for vi på gudstjänst!

imorgon ska vi titta på snöskulpturer, tror inte de blev nå pelletott lopp, för de är så kallt! sen så har vi idrott, sen far jag,julia,hanna och emma på gymmet! :D hörs imorgon, hejdå=)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-25 @ 20:54:53
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0