LOOOOOOOOOOOV

  vi for ju och kolla på snöskulpturerna en snabbis, sen for jag å hanna till hon, för hon bor ju skit nära:D så vi satte oss under gosstäcket och såg barnprogram, sen kom ansi förbi en snabbis=)
sen hände de nå jätte knasigt med strömmen! ;o hahaha! sen gjorde vi lunch & åt, köttbullar och makkisar, gott!
sen gick vi till skolan å hade engelska, sen idrott, där vi gjorde pyramider och sånt, jag fick vara högst upp på nästan alla! :D lite smått höjdrädd vart man ju! men vi klarade de allt;) sen kom emma och sa hejdå för hon far ju till sthlm nu, kommer sakna hon! :( ♥

sen for vi då på gymmet och körde stenhårt, trodde seriöst jag skulle avlida där ett tag!! först cykla 15 min random hill, haha. sen så dom där olika maskinerna i typ 50-60 minuter kanske, också välldigt jobbit. sen så upp där en snabbis å gjorde lite olika saker, sen ner där vi sprang på banden å den där andra saken, gode länge körde vi då där, och sjukt jobbit var de också. jag brännde 70 kcal på 3.56 min, haha, sen körde vi på sådär ett himla bra tag!

gissa vem som kommer att ha träningsverk imorogn! JAG, ojojoj, så otränad som jag är:S aja, skön känsla ändå;) eller så inte..

nu är det iaf LOOOOOOOV, går inte att bekriva med ord hur skönt de är!  ska på revyn ikv också, hoppas den är bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0