momomovits

idag har jag pluggatochpluggat;( sjukt tråkigt, men de måste göras!

på skolan idag såg vi nå konsert där b.la julia och lisa spelade=) och movits eller nå som sjöng och spela gitarr, dom var gode lejda:D haha, jag gillade hans dancemoves! sen så satt vi å vänta på bussarna en lång stund. sen när vi gick till bussarna så putta emil den jäveln ner mig i snön 2 ggr! jag vart blöt jävlat överallt! en meter snö i bh´n som smälte så de bara rann nerför magen! ;S haha, kallt som attans! HAN SKA FÅ IGEN! hehe, och emil jag vet att du läser hejn, han fäljer ju nämligen min blogg radikalt noga;)

imorgon ska vi göra palt på hk´n feeettt med najs! så de blir mjukisbyxor så dom får platts!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0