skwaller

ikväll har jag, mamma och pappa (minna å lisa har redan sett den) sett älvsbyrevyns revy skwaller! den var gode bra, man fick sig några skratt;) också var de lite skojjigeftersom de var nästa fullt där också hamna vi bredvid J, min kusin=) som då heter josefin, men vi kalla hon J när vi var små, mycke lättare att säga ju;) så de var ju lite små frääsigt, hon ska ju på utställning med söt arrack imorgon också i kalix, hoppas de går bra för dom! =)

nu sitter jag häri i min ensamhet och äter lite candy,  funderar på att lägga mig snart och se en bra film eller nå!
maltesers, mumsigt värre..

haha! lillamy..

imorogn blir de förhoppningsvst skotercross på högheden! :D skojsigt! hoppas de inte är för kallt bara, då kan man ju kanske köra skoter dit;> visst är de imrogon ens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0