tisdag

idag har de inte hänt mycket alls på skolan, eller hemma:p

jag har gjort pyttelite so, och borde verkligen fortsätta.. att jag alltid ska skjuta upp allt, inte ok!

jag tror jag har glömt att berätta att.... JAG,ANNA OCH HANNA SKA TILL KÅBBAN I HELGEN och bo i vurtbarns husvagn och ha fett med kul bara! låter inte de roligt?=)
på fredag kommer i dit, tar de lungt, kanske åkter lite skidor på kvällen, sen myys till film, och massa frukt! sen lördag blir de skidor, sen fix och bastu, sen bara ha roligt, sen på söndag mys och sen hem, haha de där var bara lite planer vi hade tänkt oss, men vi kommer nog hitta på massa roliga saker=) ohyes!

nu ska jag plugga, heejs=)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jaså? då är ni härliga norrlänningar ni med ju!

2010-02-10 @ 21:29:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

hej har det varit en bra kväll? :)

2010-02-10 @ 21:58:01
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0