vi drar till kåbban!

nu har jag packat de sista till kåbban. och nu sitter jag och pratar med hanni på telefon=)
minna bakar kladdkakemuffins till oss med fluff på! :D

förhoppningsvis hinner vi med ett kvällsåk i baken ikv, de är ju som mysigt, haha! sen blir det nog att bara ta det lungt, mysa till nån film och äta candy och frukt:D bra kombination, jag vet..


nu kan jag inte sitta här så länge till, hannas mor kommer ju ocj hämtar mig vid 5, jag messa hon ju;> haha, så sen drar vi! =)

så förvänta er ingen uppdatering under helgen, hade bäst! och på söndag är de ALLA ♥-DAG! ;) jag, anna och hanna köpte varsit geléhjärta som vi ska "skåla" med och äta på söndagmorgon=) haha, men ha de bäst! pusshejsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0