vilse i skogen cyklar jag omkring..

vi for ut och körde biil, vi skullle se andörjan, men de var inget för de var så kallt eller nå?
vi for iaf och körde efter vägen vi cyklade till djupträsk med skolan i maj förra året;) haha, jag gav mina familjemedlemmar en radikalt detaljerad beskrivning efter alla vägar jag cyklade fel, och när jag for helt själv flera kilometer fetl in i skogen typ efter en tågräls utan stig, bara en slänt typ. och inte kundej ag ringa nån heller för de var ingen täckning, de var riktigt hemskt, nästan självmordebrnägen där.. haha, nemen så kan de gå! :D

sen körde vi en annan väg dit också, då kom jag och tänka på när vi var och körde skoter där en gång å grilla och så. jag körde runtrunt med räääcerphazern där på sjön, de nötte typ hål på isen, undra hur många varv jag körde, blöt var jag då! haha, jag var inte så gammal då=)

sen for vi på nå gusdstjänst, åt taco, sen kom emma å elise hit en snabbis, sen kom joel med moppen;D

nu ska jag snart lägga mig i GOSSängen och se nån film! gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0