vuuuuurt!

igår for först jag och joel och körde skoter, sen ringde vi till vurtbarn(hanna), så vi for och hämta hon, sen körde vi runt lite, till nygård och lite andra ställen. Sen kom vi då på att fara till mig å fika, vi vart ju som sugna på lite sötsaker! haha, så då körde vi till mig och fikade julvurt(därav hannas nya namn), och kladdkaka, om man doppa i mjöl blir den saftigare, pröva vettja! haha:p hanna och joel mobba ut mig.. sen hade vi fett med dap och börja säga vurt till alls osvosv.. sen la vi oss i min säng och dampa lös, hede på the hills have eyes, vi trodde de var den fösta, men inte de, och 2:an är bara otroligt lejd och konstig, så vi dampa lite mer. Sen skulle vi ut och köra lite mer, men då ar de mat, så då åt vi. sen skulle vi köra igen, men då kom vurtbarnets pappi somas och hämta oss, så jag följde med dom, där såg vi saw 5, och så. Sen sov jag där=) vurtbarnet vurta hela natten, så jag var tvungen att utrymma stället..!

sen idag har jag haft så jävla ont i ryggen, vill bara dö! har försökt massera min egna rygg, men de är ju som svårt.. då var dom pga. den otroooligt guppppiga leden, där jag typ fleg upp flera meter, landa på röven och sådär för varje gupp, och de var miljoners gupp. stackars mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0