100131

konstigt de lät! ;o

igår kväll såg jag och emma den nya halloween 2, emma klämde faktiskt inte sönder min hand allt för mycket! :o :D haha, den var gode bra, inte för att jag fatta så mycket, och somna lite då&då, men ändå:D

sen somna vi, sen idag har vi inte gjort så mycke, vi var hos emma, sen for vi till mig. jag brja städa lite smått, sen for vi på gustjänst, det är verkligen inget som är roligt! men vi måste ju fara på 10 st för konfa grejjen så.. men sen efter de var de nån taco bufé, de var gode gott:p

sen for vi hem, sen efter ett litet tag for nominen, sen fortsatte jag städat, som jag har tänlt göra i flera veckor, men nu jävlar är det gjort, skönt! jag har dammsuigt, dammtorkat, skurat golvet, renbäddat, hängt upp en spegel, tvättat speglar osvosv. så nu är det clean and fresch! niiice, kommer sova som en sten inatt, de finns ju somsagt inge bättre än en säng med massa täcken och kuddar som är renbäddad:D

Kommentarer
Postat av: Jessica Hedman

Ja ha.... Men kul ändå:=)

2010-01-31 @ 21:11:02
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0