bowling

igår bloggade jag inget, hade helt eenkelt inget att kriva, inte för att jag rukar h de annars heller men ändå;>

har duschat och nu håller jag på att söka nå kläder att ha på mih ikväll, för då ska släkten på pappas sida bowla här i älvsbyn, vi hyr alltid bowlinghallen på 13:dagsafton, och äter maat!:D haha, så det blir nog mycket trevligt:) de är ju inte ofta man träffar dom så;>

åå.. jag hittar inget att ha på mig, blir crazzyyy.


jag suger på att bowla, måste ju ha uppe dom där staketen, annars far ju klotet ner i rännan hela tiden! ;o

Kommentarer
Postat av: A

Ja det är dom :) Jo sovväl rätt ok. Händer ikväll då?

2010-01-05 @ 20:33:03
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0