massa bilder!

har fört in bilder från mobilen, från typ november till nu, men jag har inte hittat min mobilsladd! så jag hade tänkt dela av mig utav vissa bilder! :)



jag och ansii under köksfläkten när JAG lagade mat på nyår! :D ignorera att de ser ut som att jag är en gammel gubbe med skägg!

man blir ju lite smått självmordsbenägen av att räkna matte..! haha:D

sliitet! snygg hatt.. jag vet!

sötnominen:)

den här ska man ha om man ska prata! förstår om ni inte fdattar ett skit;)
spegeln är roolig!

här sover: hanna, maja och anna! :) goss!


nyår!!

är jag inte bra på att steka fläskfilé så säg?! ;)



<3

<3

haha!

julia fyller år! :)

hanni tänder ljus;)

julia-maja
maja-julia?  det är frågan! ;)

nu orkar jag fan inte nå mer, hejn tar ju en eviighet!


Kommentarer
Postat av: anna:)

haha maja, ut på fb med bilderna från fucking nyår!!!! ;)

2010-01-28 @ 16:00:41
URL: http://annzaek.blogg.se/
Postat av: Jessica Hedman

julia-maja xD

2010-01-28 @ 19:23:22
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0