emma är hemma!

hoho, som jämt när jag var liten och ringde dit: hej, det är maja, är emma hemma? det rimmar ju;>

idag på skolan var de gode segt, många lektioner. Men vi hade ingen spanska idag igen. På so:n satt jag och hanna längst bak och lejda oss när martin hade genomgång, hahah! vi försöke ha en bra hållning, typ brösta ut sig.. haha!

imorgon ska jag och hanna stå i elvefiket. haha! så kom och köp massa av oss vettja;) bara inte hanni ska till tandläkaren imorgon i piteåå;( men kanske inte;> hehe, också hade hanna fett med damp på matten, hennes guppande skratt;) också skrev hon av mig all the time lixom.. för hon ides inte räkna ut de själv, såå låg! haha, nejdå! =)

emma har också kommit hem, jag är sååå happpy!  :D så imrgon blir det kraaamkalas all day long♥ hehe;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0