sitter oc ser i en annan del av köping, de är så roligt. tobbe är min idol. det kostar pengar, mats.. duvet! hahah:D

skickade ett sms till emma för ett litet tag sen, fällde nån tår.. haha, så känslig jag är! :p men vafan saknar hon så in i helvete ju! men hon har inte svarat för de är väll natt eller nå i thailand nu?haha, men seriöst.. vi har kännt varandra i 14 år, 10 månader och lite mer.. hälsade på hon när hon föddes på bb, den 31 mars 1995. gud så poetisk jag är! hehe:p  vad söta vi ska ha varit, eller hon iaf;) sen dess har vi varit bästisar snart 15 år, så länge vi har funnits! och som bott hos varndra, haha! ;> så nu får hon ta och komma hem världens bästa emma nominen emludd emmert eminem jonsson♥
                       

Kommentarer
Postat av: Mukis

Fan va skoj, jag har inte lyckats komma ut på en ända tur än. Men desto fler blir det framöver! Ha en härig kväll och en bra skolstart imorgon!

2010-01-10 @ 23:42:04
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0