haircut!

idag efter skolan gick jag och emma hela långa vägen till åsen och fråga om vi fick praoa där 3 dar vecka 13:p haha, men vi skulle ringa dit imorgon ist. sen gick vi på centrum och fråga dör om vecka 12, och vi skulle dit imorgon på förmiddan å fråga igen eftersom ägaren inte var där!

sen for vi och solade en 20:minutare blev de.. (försökte låta lika cool som typ kissie) haha, nemen! det var gryymt sköönt! :D ytterst lite syns de ju, vill ju som vara brunare men de blir man ju inte på en gång;>
sen for vi till frasses och feta oss med en barnbox!

sen så for jag och klippte mig på clip in! äntligen, det hur längesen som helst jag klippte mig!
Hon toppade det och tog bort det nötta och klippte luggen lite kortare, så nu är håret mycke skönare och inte lika nött, de det är mycket bra! :)

sen for vi hem och nu är jag och emma hos mig, men hon ser nå fjolligt program, leejd;
)
varför gapar vi på varje bild?

haha!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Så lite så :)

2010-01-29 @ 01:55:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jessica Hedman

Så himla kul=) Då kanske man kommr å ser hur du jobbar!

2010-01-29 @ 13:42:11
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0