halvdag

idag hade vi ju då halvdag på skolan, gud förbaskat så sköönt! så då gick jag och hanna direkt på byn, jag boka en klipptid och bytt siza på nå pieces jag fick av minna;D

sen gick vi hem till hanna, gjorde gooda nudlar, plugga lite. lejdade oss och hade fett med damp som vanligt osv.. haha! jag fick dock sitta på golvet, på en kudde, hela jag rymdes på den liggandes, deni! hahah;> eftersom att ingen får sitta på hennes säng, typ bacillskräck? ;) haha, och då är de ju som extremt lockande att slänga sig i den, speciellt när den är renbäddad, som den var! så de försökte jag allt med , men hon var där med sina jävla ben och sparka undan mig hela tiden;( stackars mig..

sen for vi till kanis, de var gode så härlig. fast i slutet nät jag och hanna låg i backen, kom ju varanda människa och spruta snö över hela oss, så vi vart jävlat dygnsuura!

Kommentarer
Postat av: Bellezza

hittade din genom bloggtrafik.nu

2010-01-19 @ 21:57:13
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0