happy birthday

grattis till lilla mig som fyller 15 år idag..! hahah;D

blev väckt av att the family kom och sjöng när jag låg och sov typ 11.45 och fick öppna paket:D
jag var gode så trött, kunde inte somna,fattar inte varför, när man var liten  var de ju för att man fyllde år och vara så spänd, men inte nu:p när jag låg och kolla på film kring 04.00 imorse hade pappat redan stigit upp och kom och slog av;o orka ens stiga upp så tidigt utan andledning!

emma har skickar ett sms också, dom har de bra, men de spööregnade där:S så dom skulle shoppa! inte är jag avundsjuk,  absoluut inte!..jo! saknar hon! ♥


emma fyller år i thailand när vi var där:)

skriver vad jaghar fått och så senare! måste ju göra nån goood tårta nu snart;) mäster bakarn själv.. tror jag överlåter de  till nån annan, så den går att äta!

nu ringde ansii och hansi å gratta mig! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

GRATTIS MAJA :)<3 :):):)

2010-01-07 @ 17:14:06
Postat av: Mukis

ja är man inte tillräckligt fokuserad så, jag var mest och fotograferade!

2010-01-07 @ 17:34:39
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0