helgen

i fredags for juy jag och hanna till piteå efter att ha haft 2 lektioner, först for hon till tandläkarn, sen gick vi in till stan, jag frös ihjäl;> sen lunchade vi på sub, sen shoppping:)

sen for vi hem till hanna, på kvällen tog vi de mest bara lungt, såg lite let´s dance, sen la vi oss i hannis säng och skulle se beck sen typ göra nå annat, men vi somnade typ före 10, sen vakna hanna vid halv 1 på natten, då låg vi fullt påklädda typ på varnadra, haha! så då tog vi på oss pyjamasarna och la oss igen, hanni ät chips, det hörde jag allt;) haha!

sen på lördagen vakna vi före 8, sen gick vi en liten promenad, åt och så;> sen på kvällen kom färne! (julia)
så senare på kvällen for vi till kanis där de var nå folk också åkte vi påse, madrass och pressening nerför backen, de var skoj! sen kom vi hem kring halv 1 kanske, hede på en annan beck, och somna;)

sen idag for vi till kanis, vi var inte där så länge, för de var så jäkla kallt att åka, fast de är inte många - grader ute, men de var kallllt.

nu ska jag typ, äta! :D hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0