löördag

direkt efter jag publicerade det förra inlägget(haha) tog jag och minna skotern ut på byn och lämna en film.
Sen for vi hem och åt tåårta, lisa fyller ju år idag, grattis till hon! =)
sen så busa jag lite med sötcindy:D haha, hon gillade sean banan, och tyckte de var dåligt att de hade slutat! hon tyckte också att de roligaste var när han var på spa och tog upp en banan ut hans extremt sexiga leodard string kallingar! dock sa hon ju inte just det överstryckna, haha:p  roooompa!



haha! :D


ajj:( haha!



dance!

jag är sjukt trött, har endast sovit 4 timmar inatt, och kört skoter fleeera timmar, de tar på krafterna de lixom.
somnade typ till robinson, tills min kära syster störde mig.. så jag ska väll typ.. se på film, sen kanske sova om jag ids! de blir nog a walk to remember, blir aldrig less den, åå han är så snygg! och shit vad man gråter i slutet!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0