love spell

har kollat runt lite efter victoria´s secrets parfym love spell, jag lovar det är världens mest goddoftandes(haha) parfymen i heeela världen, och jag ska ha den! jag, emma å hennes syskon & några försökte beställa från deras hemsida för ett tag sen, men det gick inte! ;o fattar inte varför, vi måste fan pröva igen när  hon kommer hem!
gå in på deras hemsida, där finns de mycke man vill ha! :D

hittade massa nya på tradera som man kan bjuda på, men jag fattar inte hur man gör. mamma får hjälpa mig sen! ;D


JAG MÅSTE HA!
jag har hjälpt emma att annvända upp hennes parfym gode flitigt också, så hon behöver en ny! :D haha, sorry emmludd! :)

finns mycke mer också, typ hårspray, shampoo,balsam, tvål osv..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0