mitt nyår

igår lagade vi då maten, gissa vem som vart tvingat att stycka filé jäveln, ta bort allt vitt äckligt och skära den, och steka å krydda, osv, det var jag! ;D dom sa att dom också gjorde nå men dom sprang typ runt å sminka sig! ;o haha, älskar er ändå;)

sen åt vi, vi vart skiit mätta, sen gjorde vi efterrätt, som vi skulle äta senare, sen så umgicks vi bara, sprang runt å dansa med jääätte hög musik + att vi försökte överrösta musiken med våra röster. sen åt vi efterrätt. Sen gick vi ut och smällde smällare! :D och hanna hede ner dom stora  raketerna för mycket i snön, så den sprängdes i backen, så allt dedär färgglada regnade ju över oss! hahaha, det kom några som sa att vi försökte spränga oss själva i luften, men så var inte fallet!

sen dansa vi lite mer, det slutade med att vi sprang runt där i underkläder.. haha! don´t ask me why! sen kom sandra och therese förbi en snabbis så då klädde vi på oss igen. sen efter dom hade farit somnade ansii, och jag och hanna vi somnade vid 6 på morgonen.
sen sov vi till halv 10, sen kunde jag typ inte somna om.. ;S sen somna jag, sen vakna vi vid 11 igen. gick upp å typ städad, okeej, hanna gjorde väll de mesta jobbet! sen la vi oss och sov/vila tills jag for, kvart i 3.
när jag kom hem duschade jag och la mig i sängen, är trött!

ha ett bra 2010, puss!♥

Kommentarer
Postat av: Ida

låter som att du hade en rolig nyår!

2010-01-01 @ 17:28:14
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0