more skojter

..jag vet att ni gillar mina super normala rubriker..

vi for då och körde skoter. hämta joel sen sandra och carro. Men längre kom vi inte, för skotern strejka.. jag hade ne annan idag, nån lynx. Som inte går som den ska, den kan gå jätte bra långt, men sen stopp. :@ så de var bara loss med remmen och boksera. Men då kom vi tyo 10 meter så gick remmen eller nå varmt på den andra skotern, den gör dde ibland. fattar inte dedär, men de var nå sånt:p haha, så vi tog joels skoter, for hem jag tog en annan skoter. Sen for vi tbx till dom andra. Sen for vi och körde, en bit uppför rackberget.

Sen for vi till sandra å carro och spela lite rockband och buzz, sen kom vi hem typ kvart i 9 för er som ville veta:p hehehe.. nu ska jag se moovvie, tror det blir baksmällan! :D

vill till fjällen!!


lole! hehe

jag och  lisa åker madsass nerför, grym skojit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0