ny design!

nu har minna fixar men design och header, har ju haft den gamla så länge! det vart fint! myche rosa vart de såg jag! ;D bilden på mig är dock från augusti också har jag världens valkar på halsen, men dom behöver ni ju inte kolla på, okeey?!  minna den jäveln ville inte ems redigera bort dom..:@

chekka en minnas blogg också vettja! ;)

idag har jag också renbäddat i min goosiga säng, 3 täcken, och 4 eller 5 kuddar. det är så de ska va! och vetni, jag gjorde allt med en hand, för jag pratade i telefon med hanni sammtidigt, så he var nalta svårt;> haha, så nu ska jag se på nån movie! :) gonatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-19 @ 19:54:59
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0