skojter!

imorse vaknade jag 08.45, klädde på mig sen for jag minna & lisa iväg med skotrarna, jag hade en ny som jag såklart har döpt! :D hahah, i always do! ;) minna skulle självklart ha 800:an..:@ men min gick ändå jävla hårt, jag drog hon allt flera ggr på åkern, också drog jag skidlyft å burka lite, med den.. hhaha, kunde ha gårr bättre, men de gick iaf! :D

sen for vi efter älven och hämta joel, sen sandra. då körde jag fast lite, men vi hade fått lös den på direkten typ om vi hade märkt att backen var i. hehee, skickligt! nu säger vi inge mer om de:D
sen for vi upp på rackberget en bit, sen kom vi ut i krokträsk. Där vände vi sen också var de en liten jävla brant backe men endast sten täckt med is på.. där körde en av skotarna fast. Men som tur är så vet pappa att han och vi brukar köra fast eller bänga på nå vis, så han har hett dit som en låda med yxa & en liten spade och sånt. men vi tog oss upp iaf, sen for vi hem! :D

riktigt jävla härligt och kul att köra skoter, finns de nå bättre ne, tror inte de! :D

bild här nerifrån på älven i somras, hörde kanske ihop med hejn, men skit samma:D


Kommentarer
Postat av: findel

sv: super!

2010-01-10 @ 14:30:11
URL: http://findel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0