skoter all day long!

kom hem för kanske en halv timma sen, har kört skoter till då från föra 10 imorse, grymr kul, älska skojter!
vi har kört flera mil. först några gånger från oss till typ bron, sen hämta alla, sen upp lite på rackberget där vi stannade och grilla korv och drack varm chocklad och sånt. där joel snodde min lättburkande skoter, haha! så fort man kör gode snabbt och svänger lite så burkar man massor, typ ligger på  marken, haha! emma åkte ju med mig hon satt och skrek att jag skulle ta de lungt hela tiden;o ;D
sen for vi och körde typ till selholmen, sen till joel, sen visste vi inte vars vi skulle, så vi for till pålsträsk.

hade aldrig kört efter den leden förrut, brukar ju köra den man kör från oss. men vi for där, det gick bara fint, vi for bara lite fel en gång för vi visste inte vilken av lederna vi skulle ta. Men vi vände bara efter ett tag, sen kom vi fram till emma. då  hade hon fått en jätte söt mopedbil:)

sen efter ett litet tag for vi hem igen. så de har blivit många mil på skotern idag=)
åå, nu är mina söta små tremeningar här här ´jag all, så sk älsa på dom! :D

hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0